Často kladené otázky

Půjčka Investice
1.

Mám zájem získat úvěr od vaší společnosti. Co pro to mám udělat?

Prvním krokem je určitě registrace na našem webovém portálu. Při registraci zvolte typ registrace „Chci si půjčit“, vyplňte veškeré požadované údaje systémem a klikněte na tlačítko Registrovat. Následuje rychlé a snadné ověření Vašeho zadaného telefonního čísla a e-mailové adresy, jakmile si tyto údaje ověříme, můžete pokračovat do svého profilu, kde můžete zažádat o půjčku stisknutím tlačítka „Vytvořit aukci“. Systém Vás následně provede celou žádostí a po jejím odesláním a schválením jen čekáte na nabídky od potenciálních věřitelů.

2.

Budu něco za vystavení aukce něco platit?

To opravdu nebudete. Naše společnost nevybírá žádné poplatky předem od žadatelů o půjčku. Nikdy. Veškeré poplatky za naše služby hradíte až z přijatých peněz od nás, respektive hrazení poplatků uvedených ve smlouvě o úvěru provádíme zápočtem z přijaté jistiny úvěru od věřitele, ostatně tak, jak je to uvedeno ve smlouvě.

3.

Kolik mohu mít vystavených současně aukcí?

Současně můžete mít vystavenou pouze jednu aukci.

4.

Jak dlouho trvá proces poskytnutí LOANIS Půjčky?

Od zadání aukce až po načerpání prostředků na váš bankovní účet zabere přibližně 14 dní.

5.

K jakému dni musím úvěr splácet?

To je opravdu jen a jen na Vás. Nechceme Vás jakkoliv omezovat, vím, že každý člověk má výplatní den stanoven na jiné datum, a právě proto si již při zadávání aukce zvolíte den pro splácení, který vyhovuje Vám. Konkrétně můžete splácet 5., 10., 15., 20. nebo 25. den v měsíci. Volba je na vás.

6.

Mohu úvěr kdykoliv předčasně splatit? Budu za to něco platit?

Ano, LOANIS Půjčku můžete kdykoliv předčasně bez sankcí splatit. Žádné navýšení splatné částky vás nečeká.

7.

Mohu žádat o další úvěr, když u vás už jeden čerpám?

O další úvěr můžete žádat až po splacení 50% současného úvěru.

8.

Na jaký účet mám platit splátky?

Veškeré platby zasílejte na náš sběrný účet číslo 107-5012330237/0100.

9.

Nemohu zaplatit splátku ve smluvně určeném termínu, co mám dělat?

Spojte se s námi na čísle 277 271 316 či přes chat online podporu nebo nám napište e-mail a snažte se situaci řešit. Nikdy nepřestávejte komunikovat a vždy buďte na příjmu. V opačném případě by toto vaše jednání mohlo vést k zesplatění úvěru.

10.

Půjčku poskytujete přímo vy nebo někdo jiný?

Naše společnost je pouze administrátorem úvěru, finanční prostředky vám půjčují naši věřitelé – z většiny fyzické osoby, kteří své prostředky chtějí tímto způsobem zhodnotit. Vedeme kompletní správu úvěru, takže veškeré dotazy ohledně úvěru, opožděných splátek, atp. směřujte na nás jako administrátora úvěru.